• Anasayfa
  • Uzmanlığımız
  • Satış Yönetimi
Satış Yönetimi

Proje Satış Ofisi, projenin satış konusundaki güçlü ve zayıf yönlerini belirler. Hedeflenen satış oranlarının gerçekleşmesi için alıcı müşterilere yönelik tüm satış faaliyetleri konusunda stratejiler geliştirir. Projenin avantajları ve yaşam öğelerini kullanarak satış argümanlarını hazırlanır. Alıcı kitlenin bütçesine uygun ödeme seçenekleri ve satış kampanyaları hazırlayarak hedef kitleyi harekete geçirir.

Proje Satış Ofisi, “lansman fiyatı avantajıyla” satın almak isteyecek alıcı kitleyi lansman öncesinde meraklandırır ve bu yönde ön talep toplar. Kayıt altına aldığı müşterileri lansman öncesinde özel olarak satış ofisine davet eder ve ön satış fiyatlarıyla projenin ilk satışlarını bu özel kitleye gerçekleştirir.

Belirlenen satış stratejileri doğrultusunda projenin satışını organize eder. Satış ekibinin; “şirketin stratejileri, hedefleri, prosedürleri ve görev tanımları” doğrultusunda etkin, verimli ve motive olarak çalışmasını sağlar ve denetler. Uygulanan politikalarda müşteri yaklaşımlarını ve müşterinin satın almamasına neden olan unsurları belirler ve raporlar. Sektörel eğilimleri izler ve bu eğilimleri satış stratejilerinde uygulamak için öneriler geliştirir.